Gdańsk ul. Elbląska 66 Gdynia ul. Morska 246

Znajdź swoje auto i wyszukaj części do tego modelu
lub wyszukaj z listy
Ostatnio wybrane

    Pomoc - pytania

    Jak sprawdzić dostępność produktów?

     Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

    °              Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, kliknij przycisk "ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ" lub daj nam znać poprzez email: ac@autocaros.pl lub telefonicznie: 58 303 16 67

    °              Dowar dostępny - przy towarze dostępnym aktywny jest przycisk "DODAJ DO KOSZYKA" . Oznacza on że towar jest dostępny na magazynie i może zostać wysłany.

     

    Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

     Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

    Stan zamówienia możesz sprawdzić również dzwoniąc na nasz numer : 58 303 16 67 lub wysyłając zapytanie drogą mailową:

    ac@autocaros.pl

      Jak długo będę czekać na przesyłkę?

     Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

     

    Jakie występują formy dostawy?

     

    W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

    °              firma kurierska,

    °              odbiór osobisty.

     

    Ile zapłacę za przesyłkę?

     

    Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

     

    Jak zapłacić za zamówienie?

     

    W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

    °              przelew na konto bankowe,

    °              płatność za pobraniem,

    °              płatność elektroniczna (przelew on-line)

    °              raty Payu

    °              płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w sklepie AUTO CAROS

     

     Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

     

    Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem:

    - AUTO CAROS ul. ELBLĄSKA 66, 80-724 GDAŃSK tel. 58 303 16 67

    - AUTO CAROS ul. MORSKA 246, 81-006 GDYNIA  tel. 58 664 00 42

    Przed odbiorem osobistym prosimy o kontakt w celu potwierdzenia. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

     

    Co to są kupony rabatowe, jaki mogę uzyskać rabat ?

     

    W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

    Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

    Uwaga promocje nie łączą się . W ofercie gdzie dany produkt można kupić w dwóch lub więcej opcji z rabatem przyznawany jest ten korzystniejszy dla klienta.

     

    Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

     

    Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

    Uwaga, od dnia 1.1.2020 nie ma możliwości wystawienia faktury z paragonu na którym nie znajduje się NIP firmy kupującej dany towar.

     

    Jak zmienić moje zamówienie?

     Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 58 303 16 67 / 502 028 968

     

    Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

     

    Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 58 303 16 67 /502 028 968

     

     Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

     

    Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

     

    Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

     

    Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy sprawdzenie przesyłki przy kurierze, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 58 303 16 67

    W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

     

    Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

     

    Tak, zgodnie z Ustawą w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

     

    Drogi Użytkowniku

    Aby móc świadczyć Ci usługi na najwyższym poziomie serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Twojej przeglądarce internetowej. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce.