Pomoc - pytania
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:
° Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, kliknij przycisk "ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ" lub daj nam znać poprzez email: ac@autocaros.pl lub telefonicznie: 58 303 16 67
° Dowar dostępny - przy towarze dostępnym aktywny jest przycisk "DODAJ DO KOSZYKA" . Oznacza on że towar jest dostępny na magazynie i może zostać wysłany.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Stan zamówienia możesz sprawdzić również dzwoniąc na nasz numer : 58 303 16 67 lub wysyłając zapytanie drogą mailową:
ac@autocaros.pl
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
° firma kurierska,
° odbiór osobisty.
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
° przelew na konto bankowe,
° płatność za pobraniem,
° płatność elektroniczna (przelew on-line)
° raty Payu
° płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w sklepie AUTO CAROS
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem:
- AUTO CAROS ul. ELBLĄSKA 66, 80-724 GDAŃSK tel. 58 303 16 67
- AUTO CAROS ul. MORSKA 246, 81-006 GDYNIA tel. 58 664 00 42
- AUTO CAROS Al. Tysiąclecia 1, ELBLĄG tel. 55 236 89 13
Przed odbiorem osobistym prosimy o kontakt w celu potwierdzenia. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Co to są kupony rabatowe, jaki mogę uzyskać rabat ?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Uwaga promocje nie łączą się . W ofercie gdzie dany produkt można kupić w dwóch lub więcej opcji z rabatem przyznawany jest ten korzystniejszy dla klienta.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Uwaga, od dnia 1.1.2020 nie ma możliwości wystawienia faktury z paragonu na którym nie znajduje się NIP firmy kupującej dany towar.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 58 303 16 67 / 502 028 968
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 58 303 16 67 /502 028 968
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy sprawdzenie przesyłki przy kurierze, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 58 303 16 67
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.