ASMET
Głównym profilem działalności firmy ASMET jest produkcja elementów układów wydechowych do aut osobowych i dostawczych na rynek części zamiennych. Firma realizuje również projekty powierzone przez klientów. W naszej ofercie znajduje się 1300 referencji do 34 popularnych marek. Jako niezależny producent części przedsiębiorstwo sukcesywnie rozszerza swoją ofertę, każdego roku wprowadzając do niej kilkadziesiąt nowych referencji. Zachowując dzięki temu konkurencyjność, stwarza możliwość wyboru zakupu dobrej jakości części w przystępnej cenie.
Technologicznie i jakościowo ASMET dorównuje czołowym producentom układów
wydechowych, dostarczającym wyroby na rynek motoryzacyjny.
Produkcja wyrobów odbywa się przy użyciu
nowoczesnego parku maszynowego i specjalistycznego oprzyrządowania
dedykowanego do produkcji układów wydechowych.
Procesy produkcyjne podlegają ciągłemu
rozwojowi. Firma sukcesywnie ulepsza metody produkcji i wprowadza
innowacyjne technologie.
Do sprawdzania cech szczególnych wyrobów
stosuje się specjalistyczne stanowiska badań akustycznych tłumików,
kontroli szczelności tłumików,
badań metalograficznych spawów oraz pomiarów
współrzędnościowych wyrobów.
Do produkcji elementów układów wydechowych
wykorzystuje się blachy i rury stalowe obustronnie aluminiowane (warstwa
120 g/m2) oraz częściowo ze stali żaroodpornej i nierdzewnej.
Oprócz blach i rur do produkcji tłumików
używa się środka głuszącego. Firma ASMET stosuje wypełniacz z włókna
szklanego - roving Silentex.
Absorber ten charakteryzuje się
doskonałymi właściwościami tłumienia dźwięku, jest odporny na wysokie
temperatury i nie wchłania kondensatu gromadzącego się w tłumikach.
Roving ma również tą zaletę, że nie
zanieczyszcza środowiska poprzez wydmuchiwanie pyłów z układu
wydechowego do atmosfery.
- Strona zabudowy: z tyłu
- Strona zabudowy: w środku
- Strona zabudowy: w środku
- Strona zabudowy: w środku
- Strona zabudowy: w środku
- Strona zabudowy: z przodu
- Strona zabudowy: w środku
- Strona zabudowy: w środku
- Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów manualna
- Strona zabudowy: z przodu
- Strona zabudowy: z tyłu
- Strona zabudowy: w środku
- Strona zabudowy: z tyłu
- Strona zabudowy: z przodu
- Typ katalizatora: dla pojazdów z katalizatorem
- Strona zabudowy: w środku
- Strona zabudowy: w środku
- Strona zabudowy: z przodu
- Typ katalizatora: dla pojazdów bez katalizatora
- Strona zabudowy: w środku
- Układ wydechowy: za katalizatorem
- Strona zabudowy: z przodu
- Strona zabudowy: w środku
- Typ katalizatora: dla pojazdów bez katalizatora
- Strona zabudowy: w środku
- Układ wydechowy: za katalizatorem
- Strona zabudowy: z przodu
- Strona zabudowy: z przodu
- Strona zabudowy: z tyłu
- Typ katalizatora: dla pojazdów bez katalizatora
- Średnica: 50 mm
- Strona zabudowy: w środku
- Układ wydechowy: za katalizatorem
- Strona zabudowy: w środku
- Układ wydechowy: za katalizatorem
- Średnica: 36,5 mm
- Strona zabudowy: z tyłu
- Typ katalizatora: dla pojazdów z katalizatorem
- Średnica: 55 mm
- Strona zabudowy: z tyłu
- Masa ciągniona: 2 900 kg
- Strona zabudowy: z przodu
- Typ katalizatora: dla pojazdów bez katalizatora
- Rozstaw osi: 3 000 mm
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rodzaj skrzyni biegów: dla manualnej skrzyni biegów
- Strona zabudowy: z przodu
- Strona zabudowy: z tyłu
- Strona zabudowy: z przodu
- Typ katalizatora: dla pojazdów bez katalizatora
- Strona zabudowy: w środku
- Rozstaw osi: 3 000 mm
- Strona zabudowy: z tyłu
- Strona zabudowy: w środku
- Typ katalizatora: dla pojazdów z katalizatorem
- Strona zabudowy: w środku
- Rozstaw osi: 3 550 mm
- Strona zabudowy: z tyłu
- Rozstaw osi: 3 550 mm
- Strona zabudowy: z tyłu
- Strona zabudowy: z przodu