BOSCH
Bosch należy do największych na świecie producentów części i akcesoriów samochodowych.ej działalności.
Początki firmy Bosch jako dostawcy wyposażenia samochodowego sięgają 1887 roku, kiedy Robert Bosch i jego inżynier, Gottlob Honold, stworzyli produkt, który później zrewolucjonizował przemysł motoryzacyjny - magneto-zapłonowe urządzenie do stacjonarnego silnika. W 1897 roku zainstalował jedno z tych urządzeń w trójkołowym pojeździe, aby sprawdzić, czy nadaje się do codziennego użytku w pojazdach mechanicznych. To, co początkowo było małym produktem pobocznym, od tego czasu stało się największym sektorem biznesowym firmy.
Przez lata różne innowacje Bosch pomogły samochodom stać się bezpieczniejszymi, bardziej ekonomicznymi i przyjaznymi dla środowiska, sprawiając, że jazda samochodem jest bardziej komfortowa.
Obecnie Bosch jest jednym z największych na świecie niezależnych producentów części i systemów samochodowych, posiadającym globalną sieć fabryk. Nasze produkty i technologie można znaleźć w praktycznie każdej marce samochodów produkowanych na całym świecie.
Bosch jako pierwszy wprowadził na rynek: systemu wtrysku benzyny i sondy lambda, a także nowych systemów wtrysku bezpośredniego do silników Diesla – Unit Injector System, dzięki któremu możliwe stało się znaczne obniżenie zarówno poziomu emisji zanieczyszczeń, jak i zużycia paliwa. Bosch opracował również szereg pionierskich wynalazków w zakresie bezpieczeństwa jazdy samochodem, m.in. system ABS oraz układ ESP.
- Moc znamionowa: 2 W
- Napięcie: 12 V
- Rodzaj gniazda: W2,1x9,5d
- Moc znamionowa: 2 W
- Napięcie: 24 V
- Rodzaj gniazda: BA9s
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez ramy mocującej
- Długość gwintu: 10,9 mm
- Gwint zewn.: 18 mm
- Ilość biegunów: 1
- Kąt dokręcenia: 15 stopień
- Moment dokręcenia: 20 Nm
- Odstęp elektrod: 0,8
- Położenie elektrod: 3 mm
- Rozmiar klucza: 20,8
- Skok gwintu: 1,5 mm
- Długość: 700 mm
- Pas napędowy: zębaty
- Szerokość: 10 mm
- Długość gwintu: 19 mm
- Gwint zewn.: 14 mm
- Ilość biegunów: 1
- Kąt dokręcenia: 90 stopień
- Moment dokręcenia: 28 Nm
- Odstęp elektrod: 0,9
- Położenie elektrod: 3 mm
- Rozmiar klucza: 16
- Skok gwintu: 1,25 mm
- Długość: 650 mm
- Pas napędowy: zębaty
- Szerokość: 11,9 mm
- Długość: 85 mm
- Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
- Długość gwintu: 19 mm
- Gwint zewn.: 14 mm
- Ilość biegunów: 1
- Kąt dokręcenia: 90 stopień
- Moment dokręcenia: 28 Nm
- Odstęp elektrod: 0,9
- Położenie elektrod: 7 mm
- Rozmiar klucza: 16
- Skok gwintu: 1,25 mm
- Klasa lepkości SAE: 1800
- Kolor: żółty
- Pojemność: 0,5 litr
- Punkt wrzenia: 155 °C
- Rodzaj połączenia: Butelka
- Specyfikacja wg DOT: DOT 4
- Temperatura wrzenia: 230 °C
- Długość: 960 mm
- Pas napędowy: zębaty
- Szerokość: 13 mm
- Długość 1: 550 mm
- Rodzaj wycieraczki: Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera
- Długość: 765 mm
- Pas napędowy: zębaty
- Szerokość: 13 mm